Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Hauptverfasser: Samson, Harland E. (VerfasserIn), Price, William T. (VerfasserIn)
Weitere Verfasser: Σαρρής, Νίκος (HerausgeberIn), Ταλαντοπούλου, Μαρία (ÜbersetzerIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Ίων, 1997
Ausgabe:3η έκδ.
Schlagworte:
Inhaltsangabe:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση