Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Samson, Harland E. (Autor), Price, William T. (Autor)
Další autoři: Σαρρής, Νίκος (Editor), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Překladatel)
Médium: Kniha
Jazyk:Greek
Vydáno: Αθήνα : Ίων, 1997
Vydání:3η έκδ.
Témata:
Obsah:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση