Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autors principals: Samson, Harland E. (Autor), Price, William T. (Autor)
Altres autors: Σαρρής, Νίκος (Editor), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Traductor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Ίων, 1997
Edició:3η έκδ.
Matèries:
Taula de continguts:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση