Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

সংরক্ষণ করুন:
গ্রন্থ-পঞ্জীর বিবরন
প্রধান লেখক: Samson, Harland E. (Author), Price, William T. (Author)
অন্যান্য লেখক: Σαρρής, Νίκος (Editor), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Translator)
বিন্যাস: গ্রন্থ
ভাষা:Greek
প্রকাশিত: Αθήνα : Ίων, 1997
সংস্করন:3η έκδ.
বিষয়গুলি:
সূচিপত্রের সারণি:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση