Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلفون الرئيسيون: Samson, Harland E. (مؤلف), Price, William T. (مؤلف)
مؤلفون آخرون: Σαρρής, Νίκος (المحرر), Ταλαντοπούλου, Μαρία (المترجم)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Ίων, 1997
الطبعة:3η έκδ.
الموضوعات:
جدول المحتويات:
  • Περιέχει: Διαφήμιση αγαθών και υπηρεσιών
  • Προγραμματισμός της διαφήμισης
  • Στοιχεία της διαφήμισης
  • Σχεδιασμός και χρήση των έντυπων μέσων
  • Σχεδιασμός και χρήση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων μετάδοσης
  • Προγραμματισμός και χρήση του άμεσου ταχυδρομείου, διαφημιστικά δώρα, εξωτερική διαφήμιση και διαφήμιση στο σημείο αγοράς
  • Δομή του διαφημιστικού προϋπολογισμού
  • Στρατηγικές για αποδοτική διαφήμιση