Διαφήμιση : προγραμματισμός και τεχνικές

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Samson, Harland E. (Συγγραφέας), Price, William T. (Συγγραφέας)
Άλλοι συγγραφείς: Σαρρής, Νίκος (Επιμελητής έκδοσης), Ταλαντοπούλου, Μαρία (Μεταφραστής)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ίων, 1997
Έκδοση:3η έκδ.
Θέματα:
Περιγραφή
Περιγραφή τεκμηρίου:Τίτλος πρωτοτύπου: Advertising, Planning & Tecniques
Φυσική περιγραφή:190 σ. ; 28 εκ.