Σπουδή στη νοητική αναπηρία /
Η υλοποίηση του "Σχολείου για Όλους" προϋποθέτει, πρωτίστως, την κατανόηση της αναπηρίας. Μόνο η σπουδή των εκδοχών της θα επιτρέψει σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ειδικούς Παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, γονείς και κοινωνικούς εταίρους να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις εκπαιδευτι...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963- (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Gutenberg,
2020.
|
| Σειρά: | Ειδική παιδαγωγική ;
7 |
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /
ανά: Galland, Antoine, 1646-1715, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /
ανά: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Έκδοση: (2002) -
Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
ανά: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Έκδοση: (1989) -
Νοητική στέρηση : η φύση του χαρακτήρα της, παιδαγωγική αντιμετώπιση /
ανά: Σερδάρης, Παναγιώτης
Έκδοση: (1993) -
Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα : αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές : κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία 1906-1989 /
ανά: Στασινός, Δημήτρης Π.
Έκδοση: (2001)