Σπουδή στη νοητική αναπηρία /
Η υλοποίηση του "Σχολείου για Όλους" προϋποθέτει, πρωτίστως, την κατανόηση της αναπηρίας. Μόνο η σπουδή των εκδοχών της θα επιτρέψει σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, ειδικούς Παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, γονείς και κοινωνικούς εταίρους να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις εκπαιδευτι...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Σούλης, Σπυρίδων Γεώργιος, 1963- (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | 
      Αθήνα :
        Gutenberg,
    
      2020.
     | 
| Σειρά: | Ειδική παιδαγωγική ;
              7             | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Το παιδί με νοητική καθυστέρηση και η κοινωνία /        
                  
ανά: Galland, Antoine, 1646-1715, κ.ά.
Έκδοση: (1997) - 
                
        
          Διδακτική μεθοδολογία στην ειδική αγωγή. Τόμος Α΄ : λογικομαθηματικές έννοιες και νοητική υστέρηση /        
                  
ανά: Σταύρου, Λάμπρος Σ.
Έκδοση: (2002) - 
                
        
          Παιδιά με νοητική ανεπάρκεια : θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση        
                  
ανά: Κρασανάκης, Γεώργιος Ε.
Έκδοση: (1989) - 
                
        
          Νοητική στέρηση : η φύση του χαρακτήρα της, παιδαγωγική αντιμετώπιση /        
                  
ανά: Σερδάρης, Παναγιώτης
Έκδοση: (1993) - 
                
        
          Η ειδική εκπαίδευση στην Ελλάδα : αντιλήψεις, θεσμοί και πρακτικές : κράτος και ιδιωτική πρωτοβουλία 1906-1989 /        
                  
ανά: Στασινός, Δημήτρης Π.
Έκδοση: (2001)