Η Επίδραση του ιμπρεσιονισμού στη σύγχρονη τέχνη /

Αντικείμενο του παρόντος βιβλίου όπως το δηλώνει και ο τίτλος του είναι για την επίδραση που επέφερε ο ιμπρεσιονισμός στη σύγχρονη τέχνη. Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη, όπου: Το πρώτο μέρος ασχολείται με την κυριαρχία της οπτικής εντύπωσης στον ιμπρεσιονισμό και περικλείει την οπτική αναπαρά...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μαστρογιάννη, Ασπασία (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Δίσιγμα, 2020.
Θέματα:
LEADER 03481nam a22002537a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210820104837.0
008 210820s2020 gr a|||grb||| 000 0 gre d
020 |a 978-618-5242-85-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 709.04 
100 |4 aut  |9 152113  |a Μαστρογιάννη, Ασπασία  
245 1 2 |a Η Επίδραση του ιμπρεσιονισμού στη σύγχρονη τέχνη /  |c Ασπασία Μαστρογιάννη. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Δίσιγμα,   |c 2020. 
300 |a xvi, 263 σ. :  |b έγχρ. εικ. ;  |c 29 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Αντικείμενο του παρόντος βιβλίου όπως το δηλώνει και ο τίτλος του είναι για την επίδραση που επέφερε ο ιμπρεσιονισμός στη σύγχρονη τέχνη. Το βιβλίο αποτελείται από τρία μέρη, όπου: Το πρώτο μέρος ασχολείται με την κυριαρχία της οπτικής εντύπωσης στον ιμπρεσιονισμό και περικλείει την οπτική αναπαράσταση, τη λειτουργία της φόρμας στο μοντερνισμό, την απεικόνιση της σύγχρονης κοινωνίας μέσα από την εικόνα, τον όγκο και την πρωτοτυπία στο έργο του Cézanne. Το δεύτερο μέρος ασχολείται με τις ιδεολογικές και κοινωνικές ζυμώσεις που επέφερε ο ιμπρεσιονισμός συμβάλλοντας μ’ αυτό τον τρόπο στην αισθητική αξία της αφαίρεσης, στη μορφή του μοντερνισμού, στην εξάρτηση του Manet με το παρελθόν, στη κοινωνική εμπειρία του μοντερνισμού και για το νεοϊμπρεσιονισμό και τη δύναμη του χρώματος. Τέλος στο τρίτο μέρος αναφέρεται το νόημα της αφαίρεσης και του χρώματος, η σχέση του Monet με τον αφηρημένο εξπρεσιονισμό και η διορατικότητα του για τον ψηφιακό ιμπρεσιονισμό, για τη γεωμετρική διάρθρωση σε σχέση με το έργο του Cézanne, για την πρωτοπορία και την κοινωνική αυτονομία της τέχνης και για το έργο του Pollock σε σχέση με τον εκφραστικό και κοινωνικό χαρακτήρα του ιμπρεσιονισμού και τέλος για τη μορφική αφετηρία της σύγχρονης τέχνης. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 62174  |a Ιμπρεσιονισμός (Τέχνη) 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63280  |a Τέχνη, Σύγχρονη  |y 20ός αι. 
700 |9 152114  |a Μαστρογιάννη, Ασπασία   |t Η Επίδραση του ιμπρεσιονισμού στη σύγχρονη τέχνη 
710 2 |4 pbl  |9 25901  |a Δίσιγμα 
942 |c BK 
999 |c 80035  |d 80035 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 709_040000000000000_ΜΑΣ  |7 0  |9 105059  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2021-08-20  |e Αγορά  |i 72302021  |l 0  |o 709.04 ΜΑΣ  |p 72302021  |r 2021-08-20  |w 2021-08-20  |y BK