Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Сохранить в:
Главный автор: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Редактирование: | 4η έκδ. αναθ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
по: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Опубликовано: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
по: Παντελιάδου, Σουζάνα
Опубликовано: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
по: Μπιμπίρη, Ελένη
Опубликовано: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
по: Παντελιάδου, Σουζάνα
Опубликовано: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
по: Παπαναστασίου, Φώτης
Опубликовано: (2017)