Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
Gorde:
Egile nagusia: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Egilea) |
---|---|
Formatua: | Liburua |
Hizkuntza: | Greek |
Argitaratua: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
Edizioa: | 4η έκδ. αναθ. |
Gaiak: |
Antzeko izenburuak
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
nork: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Argitaratua: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
nork: Παντελιάδου, Σουζάνα
Argitaratua: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
nork: Μπιμπίρη, Ελένη
Argitaratua: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
nork: Παντελιάδου, Σουζάνα
Argitaratua: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
nork: Παπαναστασίου, Φώτης
Argitaratua: (2017)