Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
Σύμφωνα με την οικοσυστημική αντίληψη για τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η αναποτελεσματική μαθησιακή και κοινωνική συμπεριφορά ενός παιδιού θα πρέπει να θεωρείται αποτέλεσμα κάποιων μη παραγωγικών ή ακατάλληλων σχέσεών του με το περιβάλλον κι όχι αποκλειστικό προϊόν ατομικής παθολογίας. Συνεπώς...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Ελληνικά Γράμματα,
2009.
|
সংস্করন: | 4η έκδ. αναθ. |
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
অনুযায়ী: Αγαλιώτης, Ιωάννης
প্রকাশিত: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
অনুযায়ী: Παντελιάδου, Σουζάνα
প্রকাশিত: (2011) -
Ακούει κανείς : ειδική αγωγή : αγώνες και αγωνίες πίσω από την πόρτα /
অনুযায়ী: Μπιμπίρη, Ελένη
প্রকাশিত: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
অনুযায়ী: Παντελιάδου, Σουζάνα
প্রকাশিত: (2000) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
অনুযায়ী: Παπαναστασίου, Φώτης
প্রকাশিত: (2017)