Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών : μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing-management /

में बचाया:
ग्रंथसूची विवरण
मुख्य लेखक: Βασιλειάδης, Χρήστος Α. (लेखक)
स्वरूप: पुस्तक
भाषा:Greek
प्रकाशित: Αθήνα : Αθ. Σταμούλης, 2003.
विषय:
LEADER 01421nam a22002417a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20210214204111.0
008 201120s2003 gr af||f b||| 001 0 gre d
020 |a 960-351-489-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 338.47 
100 |4 aut  |9 144080  |a  Βασιλειάδης, Χρήστος Α. 
245 1 2 |a Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών :   |b μια βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing-management /   |c Χ. Α. Βασιλειάδης. 
260 |a Αθήνα :   |b Αθ. Σταμούλης,  |c 2003. 
300 |a 458, [1] σ. :  |b πιν. ;   |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 59180  |a Τουρισμός  |x Διοίκηση και οργάνωση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 59428  |a Τουριστικό μάρκετινγκ 
700 |a Βασιλειάδης, Χρήστος Α.  |t Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών   |9 144081 
710 2 |4 pbl  |a Σταμούλης  |9 28561 
942 |c BK 
999 |c 77000  |d 77000 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 338_470000000000000_ΒΑΣ  |7 0  |9 99850  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-11-20  |e Δωρεά  |i 02282020  |l 1  |o 338.47 ΒΑΣ  |p 02282020  |r 2021-03-29  |s 2021-03-08  |w 2020-11-20  |y BK