Η ποίηση για παιδιά και νέους : έρευνα μελέτη και διδασκαλία /
Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται η ποίηση για παιδιά και νέους συνολικά και πολύπλευρα. Με τον τριπλό διαχωρισμό -μελέτη, έρευνα και διδασκαλία- γίνεται προσπάθεια καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης σ' αυτούς τους τομείς, ενώ παράλληλα επισημαίνονται και προωθούνται, με κριτικές παρατηρήσεις, επ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Ηρόδοτος,
1993.
|
| Σειρά: | Ιδέες και έρευνα / Ηρόδοτος
|
| Θέματα: |
| LEADER | 03816nam a22002777a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20201220233809.0 | ||
| 008 | 201102s1993 gr |||f b||| 001 1 gre d | ||
| 020 | |a 960-7290-40-2 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 889.09 |
| 100 | 1 | |4 aut |9 25154 |a Ακριτόπουλος, Αλέξανδρος Ν. | |
| 245 | 1 | 2 | |a Η ποίηση για παιδιά και νέους : |b έρευνα μελέτη και διδασκαλία / |c Αλέξανδρος Ν. Ακριτόπουλος. |
| 260 | |a Αθήνα : |b Ηρόδοτος, |c 1993. | ||
| 300 | |a 235 σ. ; |c 23 εκ. | ||
| 490 | 0 | |a Ιδέες και έρευνα / Ηρόδοτος | |
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. | ||
| 520 | 3 | |a Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται η ποίηση για παιδιά και νέους συνολικά και πολύπλευρα. Με τον τριπλό διαχωρισμό -μελέτη, έρευνα και διδασκαλία- γίνεται προσπάθεια καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης σ' αυτούς τους τομείς, ενώ παράλληλα επισημαίνονται και προωθούνται, με κριτικές παρατηρήσεις, επιμέρους θέματα, απόψεις, προβλήματα και προβληματισμοί που συναπαρτίζουν το σύνολο. Ερευνώνται προβλήματα ύλης, μορφής και περιεχομένου, καθώς και άλλα στοιχεία του ποιητικού λόγου. Επιπλέον, μελετάται η ιστορική, η μορφική και η θεματική εξέλιξη των ειδών της ποίησης που απευθύνεται σε παιδιά και νέους. Τέλος, γίνεται πραγμάτευση του θέματος "Η ποίηση στην εκπαίδευση". Παρουσιάζεται ο παιδευτικός ρόλος του ποιήματος και γενικότερα του ρυθμικού λόγου και προβάλλεται ως η πλέον ενδιαφέρουσα δραστηριότητα ανάμεσα σ' άλλες για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Προτείνεται η αναγνωστική προσέγγιση του ποιητικού λόγου μέσα από τις γενικές αρχές που τον διέπουν: την λογοτεχνικότητα και τη διακειμενικότητα. Σ' αυτήν την πρόταση, κεντρική θέση κατέχει το παιδί ως αναγνώστης υπό διαμόρφωση, πράγμα που είναι κεφαλαιώδες για την πρόσληψη της τέχνης του λόγου και που οφείλει να έχει υπόψη του κάθε διδάσκων παιδαγωγός. | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 68488 |a Παιδική ποίηση, Νεοελληνική |x Ιστορία και κριτική | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 145691 |a Παιδική ποίηση, Ελληνική |x Σπουδή και διδασκαλία | |
| 700 | |a Ακριτόπουλος, Αλέξανδρος Ν. |t Η ποίηση για παιδιά και για νέους |9 142831 | ||
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27729 |a Ηρόδοτος | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 76479 |d 76479 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 889_090000000000000_ΑΚΡ |7 0 |9 99105 |a KDBK |b KDBK |c LCG |d 2020-11-02 |e Δωρεά |i 19182020 |o 889.09 ΑΚΡ |p 19182020 |r 2020-11-02 |w 2020-11-02 |y BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 889_090000000000000_ΑΚΡ |7 0 |9 99114 |a KDBK |b KDBK |c LCG |d 2020-11-03 |e Δωρεά |i 16122020 |o 889.09 ΑΚΡ |p 16122020 |r 2020-11-03 |t αντ.1 |w 2020-11-03 |y BK | ||