Η ποίηση για παιδιά και νέους : έρευνα μελέτη και διδασκαλία /

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται η ποίηση για παιδιά και νέους συνολικά και πολύπλευρα. Με τον τριπλό διαχωρισμό -μελέτη, έρευνα και διδασκαλία- γίνεται προσπάθεια καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης σ' αυτούς τους τομείς, ενώ παράλληλα επισημαίνονται και προωθούνται, με κριτικές παρατηρήσεις, επ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Ακριτόπουλος, Αλέξανδρος Ν. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Ηρόδοτος, 1993.
Σειρά:Ιδέες και έρευνα / Ηρόδοτος
Θέματα:
LEADER 03816nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20201220233809.0
008 201102s1993 gr |||f b||| 001 1 gre d
020 |a 960-7290-40-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 889.09 
100 1 |4 aut  |9 25154  |a Ακριτόπουλος, Αλέξανδρος Ν. 
245 1 2 |a Η ποίηση για παιδιά και νέους :  |b έρευνα μελέτη και διδασκαλία /  |c Αλέξανδρος Ν. Ακριτόπουλος. 
260 |a Αθήνα :   |b Ηρόδοτος,   |c 1993. 
300 |a 235 σ. ;  |c 23 εκ.  
490 0 |a Ιδέες και έρευνα / Ηρόδοτος 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
520 3 |a Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζεται η ποίηση για παιδιά και νέους συνολικά και πολύπλευρα. Με τον τριπλό διαχωρισμό -μελέτη, έρευνα και διδασκαλία- γίνεται προσπάθεια καταγραφής της υπάρχουσας κατάστασης σ' αυτούς τους τομείς, ενώ παράλληλα επισημαίνονται και προωθούνται, με κριτικές παρατηρήσεις, επιμέρους θέματα, απόψεις, προβλήματα και προβληματισμοί που συναπαρτίζουν το σύνολο. Ερευνώνται προβλήματα ύλης, μορφής και περιεχομένου, καθώς και άλλα στοιχεία του ποιητικού λόγου. Επιπλέον, μελετάται η ιστορική, η μορφική και η θεματική εξέλιξη των ειδών της ποίησης που απευθύνεται σε παιδιά και νέους. Τέλος, γίνεται πραγμάτευση του θέματος "Η ποίηση στην εκπαίδευση". Παρουσιάζεται ο παιδευτικός ρόλος του ποιήματος και γενικότερα του ρυθμικού λόγου και προβάλλεται ως η πλέον ενδιαφέρουσα δραστηριότητα ανάμεσα σ' άλλες για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας. Προτείνεται η αναγνωστική προσέγγιση του ποιητικού λόγου μέσα από τις γενικές αρχές που τον διέπουν: την λογοτεχνικότητα και τη διακειμενικότητα. Σ' αυτήν την πρόταση, κεντρική θέση κατέχει το παιδί ως αναγνώστης υπό διαμόρφωση, πράγμα που είναι κεφαλαιώδες για την πρόσληψη της τέχνης του λόγου και που οφείλει να έχει υπόψη του κάθε διδάσκων παιδαγωγός. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 68488  |a Παιδική ποίηση, Νεοελληνική   |x Ιστορία και κριτική 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 145691  |a Παιδική ποίηση, Ελληνική  |x Σπουδή και διδασκαλία 
700 |a Ακριτόπουλος, Αλέξανδρος Ν.  |t Η ποίηση για παιδιά και για νέους   |9 142831 
710 2 |4 pbl  |9 27729  |a Ηρόδοτος 
942 |c BK 
999 |c 76479  |d 76479 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 889_090000000000000_ΑΚΡ  |7 0  |9 99105  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2020-11-02  |e Δωρεά  |i 19182020  |o 889.09 ΑΚΡ  |p 19182020  |r 2020-11-02  |w 2020-11-02  |y BK 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 889_090000000000000_ΑΚΡ  |7 0  |9 99114  |a KDBK  |b KDBK  |c LCG  |d 2020-11-03  |e Δωρεά  |i 16122020  |o 889.09 ΑΚΡ  |p 16122020  |r 2020-11-03  |t αντ.1  |w 2020-11-03  |y BK