Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο : μια τυπολογία των σχολικών χώρων και πρακτικών 1820-1900 /
Η υποβολή των παιδικών σωμάτων και πνευμάτων σε συστήματα πειθαρχικών μικρο-μηχανισμών και κανόνων, η καθυπόταξή τους στη σχολική τάξη και εξουσία, η σχολική κανονικοποίηση της παιδικής ηλικίας: αυτοί είναι οι κυριότεροι στόχοι στους οποίους απέβλεπαν τα πρότυπα οργάνωσης του δημοτικού σχολείου, που...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Αλεξάνδρεια,
1992.
|
| Έκδοση: | 2η έκδ. |
| Θέματα: |
| LEADER | 02833nam a22002897a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 003 | GR-KkKDBK | ||
| 005 | 20210124213324.0 | ||
| 008 | 201026s1992 gr a|||g b||| 00| 0 gre d | ||
| 020 | |a 960-221-048-6 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | 4 | |a 372.9 |
| 100 | 1 | |4 aut |9 10225 |a Σολομών, Ιωσήφ | |
| 245 | 1 | 0 | |a Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο : |b μια τυπολογία των σχολικών χώρων και πρακτικών 1820-1900 / |c Ιωσήφ Σολομών. |
| 250 | |a 2η έκδ. | ||
| 260 | |a Αθήνα : |b Αλεξάνδρεια, |c 1992. | ||
| 300 | |a 392 σ. : |b εικ. ; |c 21 εκ. | ||
| 504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία. | ||
| 520 | |a Η υποβολή των παιδικών σωμάτων και πνευμάτων σε συστήματα πειθαρχικών μικρο-μηχανισμών και κανόνων, η καθυπόταξή τους στη σχολική τάξη και εξουσία, η σχολική κανονικοποίηση της παιδικής ηλικίας: αυτοί είναι οι κυριότεροι στόχοι στους οποίους απέβλεπαν τα πρότυπα οργάνωσης του δημοτικού σχολείου, που υιοθετήθηκαν από το ελληνικό κράτος κατά τον 19ο αιώνα, και σε αυτούς κυρίως έγκειται ο πολιτικός και κοινωνικός του ρόλος. Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται και αναλύονται διεξοδικά οι κυρίαρχες μορφές σχολικού χώρου και πρακτικής, θεωρημένες κάτω από το πρίσμα της έννοιας της σχολικής εξουσίας, και αναζητώνται οι σχέσεις τους με τον ευρύτερο εκπαιδευτικό και κοινωνικοπολιτικό λόγο της εποχής. | ||
| 650 | 7 | |9 57167 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |x Διοίκηση και οργάνωση |2 GR-kkKDBK | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 67765 |a Εκπαίδευση |z Ελλάδα |x Ιστορία |y 19ος αι. | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 143226 |a Εκπαίδευση, Στοιχειώδης |z Ελλάδα |x Ιστορία | |
| 650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 57168 |a Αλληλοδιδακτική | |
| 700 | |4 aut |9 142566 |a Σολομών, Ιωσήφ |t Εξουσία και τάξη στο νεοελληνικό σχολείο | ||
| 710 | 2 | |4 pbl |9 27511 |a Αλεξάνδρεια | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 76363 |d 76363 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_900000000000000_ΣΟΛ |7 0 |9 98961 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-10-26 |e Δωρεά Καλομενίδη |i 20242020 |o 372.9 ΣΟΛ |p 20242020 |r 2020-10-26 |w 2020-10-26 |y BK | ||