Εκπαίδευση και ετερότητα : ζήτημα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής /

Η συστηματική περιγραφή της πορείας παιδιών με διαφορετική κοινωνικοπολιτισμική προέλευση μέσα από την εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Οι μεταβολές που έχουν συντελεστεί τη δεκαετία που πέρασε, αλλά και οι προσπάθειες να καταστεί η ελληνική παιδεία κοινό δημόσιο...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Γκότοβος, Αθανάσιος Ε., 1951- (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2003.
版:νέα συμπλ. έκδ.
叢編:Επιστήμες / Μεταίχμιο
Επιστήμες της αγωγής : Κοινωνιολογίας, πολιτική της εκπαίδευσης
主題:
實物特徵
總結:Η συστηματική περιγραφή της πορείας παιδιών με διαφορετική κοινωνικοπολιτισμική προέλευση μέσα από την εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Οι μεταβολές που έχουν συντελεστεί τη δεκαετία που πέρασε, αλλά και οι προσπάθειες να καταστεί η ελληνική παιδεία κοινό δημόσιο αγαθό, διαφοροποιούν πλέον το σκηνικό του ελληνικού σχολείου: η ετερότητα του μαθητικού πληθυσμού σε επίπεδο αφετηρίας είναι σήμερα πιο εύκολα ορατή και γεννά έναν ενδιαφέροντα προβληματισμό σχετικά με το είδος και την ποιότητα της διαχείρησής της. Μέσα σε ένα περιβάλλον όπου η επιστημονική γνώση εξισώνεται συστηματικά με την προσωπική γνώμη, οι φοιτητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς βρίσκονται συχνά σε δυσχερή θέση, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα που περικλείει ο δημόσιος λόγος περί ετερότητας και να αντιληφθούν τις άρρητες ιδεολογικές και μεθοδολογικές παραδοχές που τον στηρίζουν. Η Διαπολιτισμική Παιδαγωγική μπορεί να συμβάλει στην κατανόηση της νέας αυτής διάστασης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας.
實物描述:xvi, 211, [3] σ. ; 21 εκ.
參考書目:Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές
ISBN:978-960-375-341-4