Εκπαίδευση και ετερότητα : ζήτημα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής /
Η συστηματική περιγραφή της πορείας παιδιών με διαφορετική κοινωνικοπολιτισμική προέλευση μέσα από την εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Οι μεταβολές που έχουν συντελεστεί τη δεκαετία που πέρασε, αλλά και οι προσπάθειες να καταστεί η ελληνική παιδεία κοινό δημόσιο...
Kaydedildi:
Yazar: | |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2003.
|
Edisyon: | νέα συμπλ. έκδ. |
Seri Bilgileri: | Επιστήμες / Μεταίχμιο
Επιστήμες της αγωγής : Κοινωνιολογίας, πολιτική της εκπαίδευσης |
Konular: |
LEADER | 03712nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20210327200816.0 | ||
008 | 201025s2003 gr |||frb||| 000 0 gre d | ||
020 | |a 978-960-375-341-4 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 370.117 |
100 | 1 | |4 aut |9 37049 |a Γκότοβος, Αθανάσιος Ε., |d 1951- | |
245 | 1 | 0 | |a Εκπαίδευση και ετερότητα : |b ζήτημα διαπολιτισμικής παιδαγωγικής / |c Αθανάσιος Ε. Γκότοβος. |
250 | |a νέα συμπλ. έκδ. | ||
260 | |a Αθήνα : |b Μεταίχμιο, |c 2003. | ||
300 | |a xvi, 211, [3] σ. ; |c 21 εκ. | ||
490 | 0 | |a Επιστήμες / Μεταίχμιο | |
490 | 0 | |a Επιστήμες της αγωγής : Κοινωνιολογίας, πολιτική της εκπαίδευσης | |
504 | |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές | ||
520 | 3 | |a Η συστηματική περιγραφή της πορείας παιδιών με διαφορετική κοινωνικοπολιτισμική προέλευση μέσα από την εκπαίδευση βρίσκεται στο επίκεντρο της Διαπολιτισμικής Παιδαγωγικής. Οι μεταβολές που έχουν συντελεστεί τη δεκαετία που πέρασε, αλλά και οι προσπάθειες να καταστεί η ελληνική παιδεία κοινό δημόσιο αγαθό, διαφοροποιούν πλέον το σκηνικό του ελληνικού σχολείου: η ετερότητα του μαθητικού πληθυσμού σε επίπεδο αφετηρίας είναι σήμερα πιο εύκολα ορατή και γεννά έναν ενδιαφέροντα προβληματισμό σχετικά με το είδος και την ποιότητα της διαχείρησής της. Μέσα σε ένα περιβάλλον όπου η επιστημονική γνώση εξισώνεται συστηματικά με την προσωπική γνώμη, οι φοιτητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς βρίσκονται συχνά σε δυσχερή θέση, προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσουν τα μηνύματα που περικλείει ο δημόσιος λόγος περί ετερότητας και να αντιληφθούν τις άρρητες ιδεολογικές και μεθοδολογικές παραδοχές που τον στηρίζουν. Η Διαπολιτισμική Παιδαγωγική μπορεί να συμβάλει στην κατανόηση της νέας αυτής διάστασης της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |a Διαπολιτισμική εκπαίδευση |z Ελλάδα |9 138859 | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |a Διαπολιτισμική εκπαίδευση |9 62903 | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 62180 |a Μειονότητες |x Εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 148979 |a Αλλοδαποί |x Εκπαίδευση |z Ελλάδα | |
650 | 7 | |2 GR-kkKDBK |9 60619 |a Τσιγγάνοι |x Εκπαίδευση | |
700 | 1 | |a Γκότοβος, Αθανάσιος Ε., |d 1951- |t Εκπαίδευση και ετερότητα |9 84263 | |
710 | 2 | |4 pbl |9 26004 |a Μεταίχμιο | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 76335 |d 76335 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 370_117000000000000_ΓΚΟ |7 0 |9 98874 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2020-10-25 |e Δωρεά Ανθή Βαχτσεβάνου |i 16652020 |l 3 |o 370.117 ΓΚΟ |p 16652020 |r 2022-04-13 |s 2022-03-14 |w 2020-10-25 |y BK |