Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά /
Ένας από τους σκαπανείς στο χώρο της εκπαίδευσης και του κοινωνικού προβληματισμού ο Τζων Χολτ από πολύ νωρίς διαβλέπει τις αιτίες που τα σχολεία μας είναι για τα περισσότερα παιδιά όχι χώρος όπου μπορούν, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης, να ικανοποιούν τη φυσική δίψα τους για μάθηση, αλλά, αντιθέτως, χώ...
Na minha lista:
Autor principal: | Holt, John Caldwell, 1923-1985 (Συγγραφέας) |
---|---|
Outros Autores: | Holt, John, Τσαρμακλή, Δροσούλα (Μεταφραστής) |
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek English |
Publicado em: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1995.
|
Edição: | αναθ. έκδ. |
Colecção: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|
Assuntos: |
Registos relacionados
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Por: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
Publicado em: (2002) -
Παράσταση για κλάματα /
Por: Παναγιωτάκης, Γιώργος Κ., 1968-
Publicado em: (2018) -
Μαξ Μούχαλος : Ο ήρωας του ντουλαπιού.
Por: Russell, Rachel-Renee
Publicado em: (2017) -
Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
Por: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
Publicado em: (1983) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Por: Schunk, Dale H.
Publicado em: (2010)