Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά /
Ένας από τους σκαπανείς στο χώρο της εκπαίδευσης και του κοινωνικού προβληματισμού ο Τζων Χολτ από πολύ νωρίς διαβλέπει τις αιτίες που τα σχολεία μας είναι για τα περισσότερα παιδιά όχι χώρος όπου μπορούν, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης, να ικανοποιούν τη φυσική δίψα τους για μάθηση, αλλά, αντιθέτως, χώ...
Kaydedildi:
Yazar: | Holt, John Caldwell, 1923-1985 (Yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Holt, John, Τσαρμακλή, Δροσούλα (Çevirmen) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1995.
|
Edisyon: | αναθ. έκδ. |
Seri Bilgileri: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Yazar:: Foulin, Jean - Noel, ve diğerleri
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002) -
Παράσταση για κλάματα /
Yazar:: Παναγιωτάκης, Γιώργος Κ., 1968-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2018) -
Μαξ Μούχαλος : Ο ήρωας του ντουλαπιού.
Yazar:: Russell, Rachel-Renee
Baskı/Yayın Bilgisi: (2017) -
Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
Yazar:: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
Baskı/Yayın Bilgisi: (1983) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Yazar:: Schunk, Dale H.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010)