Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά /
Ένας από τους σκαπανείς στο χώρο της εκπαίδευσης και του κοινωνικού προβληματισμού ο Τζων Χολτ από πολύ νωρίς διαβλέπει τις αιτίες που τα σχολεία μας είναι για τα περισσότερα παιδιά όχι χώρος όπου μπορούν, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης, να ικανοποιούν τη φυσική δίψα τους για μάθηση, αλλά, αντιθέτως, χώ...
保存先:
第一著者: | Holt, John Caldwell, 1923-1985 (著者) |
---|---|
その他の著者: | Holt, John, Τσαρμακλή, Δροσούλα (翻訳家) |
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek English |
出版事項: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1995.
|
版: | αναθ. έκδ. |
シリーズ: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|
主題: |
類似資料
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
著者:: Foulin, Jean - Noel, 等
出版事項: (2002) -
Παράσταση για κλάματα /
著者:: Παναγιωτάκης, Γιώργος Κ., 1968-
出版事項: (2018) -
Μαξ Μούχαλος : Ο ήρωας του ντουλαπιού.
著者:: Russell, Rachel-Renee
出版事項: (2017) -
Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
著者:: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
出版事項: (1983) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
著者:: Schunk, Dale H.
出版事項: (2010)