Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά /
Ένας από τους σκαπανείς στο χώρο της εκπαίδευσης και του κοινωνικού προβληματισμού ο Τζων Χολτ από πολύ νωρίς διαβλέπει τις αιτίες που τα σχολεία μας είναι για τα περισσότερα παιδιά όχι χώρος όπου μπορούν, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης, να ικανοποιούν τη φυσική δίψα τους για μάθηση, αλλά, αντιθέτως, χώ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Holt, John Caldwell, 1923-1985 (Auteur) |
---|---|
Autres auteurs: | Holt, John, Τσαρμακλή, Δροσούλα (Traducteur) |
Format: | Livre |
Langue: | Greek English |
Publié: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1995.
|
Édition: | αναθ. έκδ. |
Collection: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
par: Foulin, Jean - Noel, et autres
Publié: (2002) -
Παράσταση για κλάματα /
par: Παναγιωτάκης, Γιώργος Κ., 1968-
Publié: (2018) -
Μαξ Μούχαλος : Ο ήρωας του ντουλαπιού.
par: Russell, Rachel-Renee
Publié: (2017) -
Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
par: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
Publié: (1983) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
par: Schunk, Dale H.
Publié: (2010)