Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά /
Ένας από τους σκαπανείς στο χώρο της εκπαίδευσης και του κοινωνικού προβληματισμού ο Τζων Χολτ από πολύ νωρίς διαβλέπει τις αιτίες που τα σχολεία μας είναι για τα περισσότερα παιδιά όχι χώρος όπου μπορούν, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης, να ικανοποιούν τη φυσική δίψα τους για μάθηση, αλλά, αντιθέτως, χώ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Holt, John Caldwell, 1923-1985 (Συγγραφέας) |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Holt, John, Τσαρμακλή, Δροσούλα (Μεταφραστής) |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1995.
|
Έκδοση: | αναθ. έκδ. |
Σειρά: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
ανά: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Παράσταση για κλάματα /
ανά: Παναγιωτάκης, Γιώργος Κ., 1968-
Έκδοση: (2018) -
Μαξ Μούχαλος : Ο ήρωας του ντουλαπιού.
ανά: Russell, Rachel-Renee
Έκδοση: (2017) -
Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
ανά: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
Έκδοση: (1983) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
ανά: Schunk, Dale H.
Έκδοση: (2010)