Γιατί αποτυγχάνουν τα παιδιά /
Ένας από τους σκαπανείς στο χώρο της εκπαίδευσης και του κοινωνικού προβληματισμού ο Τζων Χολτ από πολύ νωρίς διαβλέπει τις αιτίες που τα σχολεία μας είναι για τα περισσότερα παιδιά όχι χώρος όπου μπορούν, μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης, να ικανοποιούν τη φυσική δίψα τους για μάθηση, αλλά, αντιθέτως, χώ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Holt, John Caldwell, 1923-1985 (مؤلف) |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Holt, John, Τσαρμακλή, Δροσούλα (المترجم) |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek English |
منشور في: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1995.
|
الطبعة: | αναθ. έκδ. |
سلاسل: | Σύγχρονη παιδαγωγική βιβλιοθήκη
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
بواسطة: Foulin, Jean - Noel, وآخرون
منشور في: (2002) -
Παράσταση για κλάματα /
بواسطة: Παναγιωτάκης, Γιώργος Κ., 1968-
منشور في: (2018) -
Μαξ Μούχαλος : Ο ήρωας του ντουλαπιού.
بواسطة: Russell, Rachel-Renee
منشور في: (2017) -
Βασικές παιδαγωγικές θέσεις : πρόσωπα και πράγματα στην προσχολική ηλικία και νέα παιδαγωγική, αντιθέσεις, εισαγωγή στην μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής /
بواسطة: Φράγκος, Χρήστος Π., 1927-2014
منشور في: (1983) -
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
بواسطة: Schunk, Dale H.
منشور في: (2010)