Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
Na minha lista:
Principais autores: | , |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
Assuntos: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Área/Cota: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
Cópia Unknown | Disponível Localização |