Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
Salvato in:
Autori principali: | , |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
Soggetti: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
Copia Unknown | Disponibile Richiedi |