Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
Guardat en:
Autors principals: | , |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek |
Publicat: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
Matèries: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
Còpia Unknown | Disponible Fer una reserva |