Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
में बचाया:
मुख्य लेखकों: | , |
---|---|
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
विषय: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
बोधानक: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
प्रति Unknown | उपलब्ध होल्ड करें |