Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | , |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |