Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
Tallennettuna:
Päätekijät: | , |
---|---|
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
Aiheet: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
Nide Unknown | Saatavissa Tee varaus |