Μελέτες περιπτώσεων μάρκετινγκ : marketing cases /
Στον χώρο των επιχειρήσεων, με τον όρο «Μελέτη Περίπτωσης» (Case Study) εννοούμε την περιγραφή μίας επιχειρησιακής κατάστασης, η ανάλυση της οποίας επιτρέπει: α) τον προσδιορισμό επιχειρηματικών προβλημάτων και την ανάπτυξη σεναρίων επίλυσης αυτών με τη χρήση πραγματικών δεδομένων και β) τον εντοπισ...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | , |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Αθήνα :
Γκιούρδας,
2005..
|
বিষয়গুলি: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
ডাক সংখ্যা: |
658.8 ΠΑΝ |
---|---|
প্রতিলিপি Unknown | লভ্য এই স্থানে হোল্ড করুন |