e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Rosili, 2003.
版:2η έκδ.
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有資料詳情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: 658.84 ΒΛΑ
復印件 Unknown 可用  預訂