e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Βλαχοπούλου, Μάρω (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Rosili, 2003.
Edisyon:2η έκδ.
Konular:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaylı Erişim Bilgileri ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: 658.84 ΒΛΑ
Kopya Bilgisi Unknown Kütüphanede  Rezerve