e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Βλαχοπούλου, Μάρω (Författare, medförfattare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Rosili, 2003.
Upplaga:2η έκδ.
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 658.84 ΒΛΑ
Exemplar Unknown Tillgänglig  Reservera