e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Rosili, 2003.
Izdaja:2η έκδ.
Teme:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Podrobnosti zaloge ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.84 ΒΛΑ
Kopija Unknown Prosto  Rezerviraj