e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Редактирование: | 2η έκδ. |
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |