e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Βλαχοπούλου, Μάρω (Автор)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Rosili, 2003.
Редактирование:2η έκδ.
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 658.84 ΒΛΑ
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность