e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Spremljeno u:
Glavni autor: | |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Izdanje: | 2η έκδ. |
Teme: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
Primjerak Unknown | Dostupno Postavi narudžbu |