e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Rosili, 2003.
מהדורה:2η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658.84 ΒΛΑ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה