e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
שמור ב:
מחבר ראשי: | |
---|---|
פורמט: | ספר |
שפה: | Greek |
יצא לאור: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
מהדורה: | 2η έκδ. |
נושאים: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
עותק Unknown | זמין ביצוע הזמנה |