e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Descrición completa

Gardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
Formato: Libro
Idioma:Greek
Publicado: Αθήνα : Rosili, 2003.
Edición:2η έκδ.
Θέματα:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658.84 ΒΛΑ
Copia Unknown Dispoñible  Facer reserva