e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Enregistré dans:
Auteur principal: | |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Édition: | 2η έκδ. |
Sujets: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Cote: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
Exemplaire Unknown | Disponible Réserver |