e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Deskribapen osoa

Gorde:
Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Βλαχοπούλου, Μάρω (Egilea)
Formatua: Liburua
Hizkuntza:Greek
Argitaratua: Αθήνα : Rosili, 2003.
Edizioa:2η έκδ.
Gaiak:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Aleari buruzko argibideak ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Sailkapena: 658.84 ΒΛΑ
Alea Unknown Eskuragarri  Erreserbatu