e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Βλαχοπούλου, Μάρω (Author)
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Rosili, 2003.
Edition:2η έκδ.
Subjects:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Holdings details from ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Call Number: 658.84 ΒΛΑ
Copy Unknown Available  Place a Hold