e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Ταξιθετικός Αριθμός: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |