e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Βλαχοπούλου, Μάρω (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Rosili, 2003.
Ausgabe:2η έκδ.
Schlagworte:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Bestandesangaben von ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatur: 658.84 ΒΛΑ
Exemplar Unknown Verfügbar  Bestellen