e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Rosili, 2003.
Udgivelse:2η έκδ.
Fag:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaljer om beholdninger fra ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Klassifikationsnummer: 658.84 ΒΛΑ
Kopi Unknown Tilgængelig  Reservér”