e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /
Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Rosili,
2003.
|
الطبعة: | 2η έκδ. |
الموضوعات: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: |
658.84 ΒΛΑ |
---|---|
النسخة Unknown | متاح أحجز النسخة |