e - Marketing - Διαδικτυακό Μάρκετινγκ /

Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολ...

Fuld beskrivelse

Αποθηκεύτηκε σε:
Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Βλαχοπούλου, Μάρω (Συγγραφέας)
Format: Bog
Sprog:Greek
Udgivet: Αθήνα : Rosili, 2003.
Udgivelse:2η έκδ.
Fag:
Beskrivelse
Summary:Η πληροφορική και οι νέες τεχνολογίες μετέβαλαν τη λειτουργία του κλασσικού μάρκετινγκ, παρέχοντας νέα εργαλεία για την άσκηση του με στόχο την αύξηση της επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας και την αναβάθμιση της ικανοποίησης των πελατών. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών όπως, η ηλεκτρονική παρακολούθηση των σημείων πώλησης (EPOS, Electronic Point of Sales), η χρήση έξυπνων καρτών (smart cards) και προγραμμάτων ποιότητας (loyalty programs), η εφαρμογή συστημάτων bar codes και Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων (GIS), η χρήση των πολυμέσων και το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ, αποτελούν τα βασικά θέματα που συσχετίζουν την τεχνολογική εξέλιξη με το μάρκετινγκ και εξετάζονται στο βιβλίο αυτό.
Fysisk beskrivelse:626, [4] σ. : εικ., πιν. ; 24 εκ.
Bibliografi:Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές
ISBN:960-7745-04-3