Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας /

Έχουμε εισέλθει πια στον εικοστό πρώτο αιώνα και ο αθλητισμός όλο και περισσότερο κατακλύζει τα διεθνή Μέσα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Οι εφημερίδες, πολιτικές και οικονομικές, αυξάνουν τις σελίδες τους για να καλύψουν τα δρώμενα του αθλητισμού, ενώ παράλληλα οι εκδιδόμενες αθλητικές εφημερίδες εί...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả khác: Wenner, Lawrence A. (Biên tập viên), Μεταξά, Κάτια (Thông dịch viên), Παπαθανασόπουλος, Στέλιος (Tác giả giới thiệu, v.v., Biên tập viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
English
Được phát hành: Αθήνα : Καστανιώτη, 2003.
Loạt:Επικοινωνία και κοινωνία
Những chủ đề:
LEADER 04745nam a22003377a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20200820104539.0
008 200820s2003 gr |||g b||| 001 0 gre d
020 |a 978-960-03-3584-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 4 |a 306.483 
130 |9 141564  |a Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας 
240 1 0 |a Media sport 
245 1 0 |a Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας /   |c επιμέλεια Λόρενς Βένερ ; εισαγωγή, επιμέλεια Στέλιος Παπαθανασόπουλος ; μετάφραση Κάτια Μεταξά. 
260 |a Αθήνα :  |b Καστανιώτη,   |c 2003. 
300 |a 428 σ. ;   |c 24 εκ. 
490 0 |a Επικοινωνία και κοινωνία 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Έχουμε εισέλθει πια στον εικοστό πρώτο αιώνα και ο αθλητισμός όλο και περισσότερο κατακλύζει τα διεθνή Μέσα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Οι εφημερίδες, πολιτικές και οικονομικές, αυξάνουν τις σελίδες τους για να καλύψουν τα δρώμενα του αθλητισμού, ενώ παράλληλα οι εκδιδόμενες αθλητικές εφημερίδες είναι πιο πολλές απ' ό,τι στο παρελθόν. Στην τηλεόραση έχουν πολλαπλασιαστεί τα αθλητικά προγράμματα, όπως άλλωστε και τα αθλητικά κανάλια, εθνικής και παγκόσμιας εμβέλειας, ενώ ουδείς υπεύθυνος των τηλεοπτικών σταθμών θα τολμούσε να αποσύρει τα αθλητικά ένθετα από τα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Μια παρόμοια κατάσταση αντιστοιχεί και στο ραδιόφωνο. Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών. Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής: - Το μάρκετινγκ και η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού. - Η απεικόνιση των δύο φύλων στα ΜΜΕ και στον αθλητισμό. - Ο εθνικισμός και η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού. - Η βία, οι χούλιγκαν και οι εμπειρίες του κοινού. - Ο ρόλος του διαδικτύου στον αθλητισμό. Το βιβλίο αυτό προσφέρει έναν πλήρη και κατανοητό οδηγό σε όσους ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό, τη δημοσιογραφία, τα ΜΜΕ και τον πολιτισμό στις σύγχρονες εκδοχές του. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 141566  |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης και αθλητισμός 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63068  |a Αθλητισμός  |x Κοινωνικές απόψεις 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 141562  |a Αθλητική δημοσιογραφία  
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 56275  |a Μέσα μαζικής ενημέρωσης  |x Κοινωνικές απόψεις 
700 |4 edt  |9 141565  |a Wenner, Lawrence A. 
700 1 |4 trl  |9 37059  |a Μεταξά, Κάτια 
700 1 |4 aui  |4 edt  |9 34418  |a Παπαθανασόπουλος, Στέλιος 
710 2 |4 pbl  |9 26797  |a Καστανιώτης 
942 |c BK 
999 |c 75882  |d 75882 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 306_483000000000000_ΑΘΛ  |7 0  |9 97994  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-08-20  |e Δωρεά Πασχάλης Παπαδόπουλος  |i 12972020  |l 0  |o 306.483 ΑΘΛ  |p 12972020  |r 2020-08-20  |w 2020-08-20  |y BK