Γλώσσα και πολιτισμός : οι μαθητές/-τριες ως ερευνητές/-τριες /

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στις νέες κατευθύνσεις στη σχολική εκπαίδευση που έχουν αναδυθεί από την αξιοποίηση της εθνογραφίας και της κοινωνιογλωσσολογίας ως διδακτικών εργαλείων. Περιγράφεται η θεωρία στην οποία βασίζονται οι καινοτόμες αυτές προσπάθειες, καθώς και οι σχετικές πρακτικές που εφαρμόζ...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Altri autori: Egan-Robertson, Ann. (Redattore), Bloome, David. (Redattore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
English
Pubblicazione: Αθήνα : Μεταίχμιο, 2001.
Serie:Επιστήμες / Μεταίχμιο
Soggetti:
LEADER 03235nam a22003257a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20200805140306.0
008 200805s2003 gr |||f b||| 001 0 gre d
020 |a 960-375-391-2 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
041 1 |a gre  |h eng 
082 0 4 |a 306.4 
130 |9 141410  |a Γλώσσα και πολιτισμός  
240 1 0 |a Students as researchers of culture and language in their own communities  
245 1 0 |a Γλώσσα και πολιτισμός :   |b οι μαθητές/-τριες ως ερευνητές/-τριες /   |c επιμέλεια Ann Egan-Robertson & David Bloome ; μετάφραση Μαντώ Κάραλη. 
260 |a Αθήνα :  |b Μεταίχμιο,   |c 2001. 
300 |a 401, [6] σ. ;  |c 22 εκ. 
490 0 |a Επιστήμες / Μεταίχμιο 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
520 |a Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στις νέες κατευθύνσεις στη σχολική εκπαίδευση που έχουν αναδυθεί από την αξιοποίηση της εθνογραφίας και της κοινωνιογλωσσολογίας ως διδακτικών εργαλείων. Περιγράφεται η θεωρία στην οποία βασίζονται οι καινοτόμες αυτές προσπάθειες, καθώς και οι σχετικές πρακτικές που εφαρμόζονται στο πλαίσιο της τάξης. Έπειτα από μια επισκόπηση των σημαντικότερων μελετών των τελευταίων είκοσι ετών στο χώρο της εθνογραφίας και της κοινωνιογλωσσολογίας, παρουσιάζονται συγκεκριμένες περιπτώσεις όπου οι μαθητές/-τριες λειτουργούν ως ερευνητές/-τριες του πολιτισμού και της γλώσσας στη δική τους κοινότητα, και ο τρόπος με τον οποίο η νέα αυτή προοπτική τούς οδηγεί στην ανάληψη κοινωνικής δράσης. Στο Γλώσσα και πολιτισμός η ανάθεση εθνογραφικών και κοινωνιογλωσσολογικών ερευνητικών εργασιών στους μαθητές/-τριες αναδεικνύει επίσης θεμελιώδη ζητήματα σχετικά με την ακαδημαϊκή μάθηση και τη φύση της γραφής. 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 65215  |a Γλώσσα και πολιτισμός 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63414  |a Κοινωνιογλωσσολογία 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 63514  |a Γλώσσα και εκπαίδευση 
650 7 |2 GR-kkKDBK  |9 58813  |a Μαθητές 
700 |4 edt  |9 141411  |a Egan-Robertson, Ann. 
700 |4 edt  |9 141412  |a Bloome, David. 
710 2 |4 pbl  |9 26004  |a Μεταίχμιο 
942 |c BK 
999 |c 75809  |d 75809 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 306_400000000000000_ΓΛΩ  |7 0  |9 97851  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2020-08-05  |e Δωρεά  |i 19012019  |l 0  |o 306.4 ΓΛΩ  |p 19012019  |r 2020-08-05  |w 2020-08-05  |y BK