Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Na minha lista:
Autor principal: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Autor) |
---|---|
Formato: | Livro |
Idioma: | Greek |
Publicado em: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Edição: | 2η έκδ. |
Assuntos: |
Registros relacionados
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
por: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Publicado em: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
por: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Publicado em: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
por: Συνδουκάς, Φώτης
Publicado em: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
por: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Publicado em: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
por: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Publicado em: (2006)