Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Auteur) |
---|---|
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Editie: | 2η έκδ. |
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
door: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Gepubliceerd in: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
door: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Gepubliceerd in: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
door: Συνδουκάς, Φώτης
Gepubliceerd in: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
door: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Gepubliceerd in: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
door: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Gepubliceerd in: (2006)