Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

詳細記述

保存先:
書誌詳細
第一著者: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (著者)
フォーマット: 図書
言語:Greek
出版事項: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
版:2η έκδ.
主題:

類似資料