Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
保存先:
第一著者: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (著者) |
---|---|
フォーマット: | 図書 |
言語: | Greek |
出版事項: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
版: | 2η έκδ. |
主題: |
類似資料
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
著者:: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
出版事項: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
著者:: Μεγαλόφωνος, Συμεών
出版事項: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
著者:: Συνδουκάς, Φώτης
出版事項: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
著者:: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
出版事項: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
著者:: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
出版事項: (2006)